Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Najlepsze narzędzie do komunikacji między pracownikami
#1
Dzień dobry! Jakie narzędzie do komunikacji między pracownikami jest według Was najlepsze i dlaczego? Serdecznie zapraszam do dyskusji!
"Konsulowie ich cesarskich mości"
Odpowiedz
#2
Moim zdaniem zdecydowanie najlepszym narzędziem do komunikacji między pracownikami jest aplikacja firmowa. Ze swojej strony polecam Blue Colibri App. Narzędzie to ułatwia komunikację z pracownikami przebywającymi poza biurem, a także sprawia, że wymiana informacji wewnątrz firmy jest szybka i bezbłędna, a przetwarzane dane w pełni bezpieczne. Aby dowiedzieć się czegoś więcej o Blue Colibri App, to proponuję lekturę następującego artykułu widniejącego w sieci: https://www.bluecolibriapp.com/blog/apli...coawnikami
"Od kieliszka i dziewczyny to i kijem nie odstraszy"
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości